Wednesday, August 1, 2007

Wednesday Weerdness...

Scene: mom's room-6 am...

Zippy, what's she doing?

Nothing Speedy, she's just laying there...

Is she breefing?

Let me check... ::mom: Speedy get off me::

Yeah, she's breefing. And yelling.

She does this effury time...why wood she go to a place dat makes her feel like this? Dang, she'll be out of it fur hours!

What do we do now? Do we hang out and wait fur her to get up, do we walk on her and get her butt outa bed, do we ignore the fakt that she is laying around looking like a puddle of drool...what do we do?

Let's wake her up, we need food. Dad din't even fill the crunchy bowl. Speedy, go wake her up!

Uh uh, not me, she already yelled at me. Yoo want her to get up yoo do it...

Oh for pity's sake...MOM, GET YOOR BUTT OUTA BED AND FEED THE KITTIES! WE'Z STARVING!

Woohoo, foods coming! Her soos sher worked her over this time.

Soos? Sadie, what are yoo talking about?

Dats what she sed yesterday, she said "my soos sher worked me over today".

Oh for the love of...maseuse dingy, not my soos. How did yoo make it to 7 without a brain?

I have a brain yoo little snot, can I help it if she mummbles...

::snarf, gobble, mmmrf:: Yoo gerls gonna fight or eat, cuz if yoor not eating can I haf yoor food?

Hmm, mom looks furry relaxed today and kinda shiny! Oh, she gots a fashul and a scalp massaj and...hung upside down? Well, dats just stoopid. Don't be a pig Speedy! Hey, get out of my dish yoo fat freeeeek....

21 comments:

Dragonheart said...

It sounds like your mom had quite the spa day! Why would anyone want to be hung upside down though? Very odd.

jenianddean said...

Our mom sort of did the same thing yesterday...the nerve of some people. She had a massage and haircut. I don't know why she was gone all day just to get one hair cut.

-Jasper McKitten-Cat

Daisy said...

It sounds like your mom had a very wonderful day at the spa!

Samantha & Tigger said...

The Spa days are good, the Mom's come back relaxed and happy and we can get away with more things. So glad she had a good time. Is she a bat? I thought only bats hung upside down!
Thanks for coming to the party and the good wishes. We had lots of fun. Mom says she needs a spa day now. We kept them awake very late. (hehe)
Your FL furiends,

Sophia said...

We call that testing the M.E.O.W. system.

Kaze, Latte, or Chase said...

I think I should send the Woman away because she's been really cranky. Did your mom seem happy? 'Cause I'm tired of cranky humans.

Chase

The Cat Realm said...

Hahahahaha - we know a good trick to get them beans out of bed:
First: put your paw on their cheek gently. If no result go to
Second: put pressure on the cheek with a little meow. If no result go to
Third: do 1 and 2 with extended claws. If still no result go to an outright kitty attack.

Mao said...

This is why I'm not let in to the peepul bedroom at nite anymore. Skeeze', eether. But that stoopid geezer Rocky gits to stay cuz he sleeps thru till after the peepul git up and he duzn't go boobwalking in the middul of the nite and he duzn't RESPEKFULLY ask to be fed at 6am cuz he's stoopid.

Cheysuli said...

I just meow. I find that the dulcent tones of my voice are the perfect way to wake up...

Tyler said...

Wake up a sleeping momma? Isn't that dangerous? We'd never do that. But how wonderful your mom was able to get a massage.

Kellie The Orange Cat said...

I hope your Mum had a great day at the spa. I'm guessing a massage to a bean is sort of like us getting a real good scritching, ahh, that would be nice!

Name: Mr. Hendrix said...

huh, that actually sounds like my mommy the day after new years eve party....be glad you can all team up to get her outta bed cause i'm on my own!

Jeter and Mickey said...

wutt?
yer mom wuz hung upside down?
hellllooooo?
jh

Kimo & Sabi said...

WE fink them massagy places beat da life out of da beans - our momma comes back lookin' like a limp noodle!

Beau Beau & Angie said...

What kinda kinky place is dat where yur Mom gotted put upside down? Oh my goodness.

michico 小芥 said...

Your momma is relaxing now, don't disturb her~!!

Bounce, Lucy and Trixie said...

Um, dey hung yore mom upside down? On purpose? Oh well at least she finally fed you all.

Mosaic Cats said...

If your mom cuts her own grass, she deserves a soos!
Mosaic Lady does not, therefore, she does not.
End of discussion.

Shilgiah the Cat said...

My mom says you guys are very funny. I like to walk across my mom when she's sleeping, especially when I get hungry for stinky goodness. She ususally leaves crunchies but sometimes a girl just needs her stinky goodness.

HRH Yao-Lin said...

Hahahaha you guys are so funny!!! You sound like me and mao! ha ha x

Henry Helton said...

My Lady does that sleeping thing for long periods of time, too. Why not just an hour or so at a time like me? Hmmm.